Så jobbar du med ditt personliga varumärke – online och offline

Idag pratas det mycket om vikten av att ha ett starkt personligt varumärke. Men i vilken ände ska man börja?

Hur aktiv ska man vara på LinkedIn? I det här caset berättar Säljarnas medlem Christoffer Williamson om hur han utvecklade sitt personliga varumärke, både online och offline!

Du får bland annat lära dig:

  • Hur du bygger ett personligt varumärke som speglar din personlighet
  • Hur du skapar ett nätverk – både online och offline
  • Hur ofta du ska uppdatera LinkedIn – och med vad!

Kontakta oss
Alströmergatan 9
112 47 Stockholm
info@saljarnas.se

Om kollektivavtalet
Säljare har länge omfattats av kollektivavtal för tjänstemän som saknar särskilda villkor om rörlig lön, som till exempel provisionsberäkning och redovisning. Därför har vi tagit fram Säljaravtalet.

Läs mer om kollektivavtalet

Om Säljarnas
Säljarnas är ett partipolitiskt oberoende riksförbund med fackliga rättigheter som inte är kopplat till något politiskt parti eller anslutet till någon centralorganisation. Vi är en ideell organisation som styrs demokratiskt av medlemmarna.

Läs mer om Säljarnas